k(oudw)ater

De wereld in vuur en vlam en dan nog iedere dag je brood verdienen?

zondag, januari 14, 2007

Dag 23


Vandaag, dag 23 na mijn frenulotomie en circumcisie, begint het al wat beter te gaan, maar het blijft toch wel moeilijk om het even wat van broek te dragen. Komende woensdag moet ik op controle bij de uroloog. Ondertussen ben ik wel al drie keer naar de huisarts geweest. De hechtingen bleven er maar zitten: uiteindelijk heeft de huisarts ze in verschillende keren losgemaakt. Er was wel een 'wonddefect': een deel van de wonde wou niet goed hechten, maar dat lijkt wel in orde te komen. Daar waar het frenulum zat, was er ook nog een (kleine) ontsteking, dat is toch nog niet helemaal in orde.


Dus nog steeds: tweemaal daags douchen, ontsmetten met Isobetadine en dan ontsmettende zalf smeren. Ik zal blij zijn wanneer dat gedaan is. De collega's op het werk heb ik ondertussen wel al ingelicht - hoewel het raar blijft: je geslachtsorgaan bespreken met je collega's, mijn ouders weten (nog) van niets. Mijn moeder is nu al weer een zenuwinzinking nabij met al die nieuwjaarsdrukte.


Ondertussen heb ik het resultaat al durven tonen aan Tijger: het zal wennen zijn voor ons beide.


3 Reacties:

  • At donderdag, februari 08, 2007 5:19:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Het is me toch wel een bijzondere jaarwisseling geweest. Is er een nieuwe k(oudw)ater geboren in 2007? Ja ik vond het wel eerst een beetje gek om lezen, maar uiteindelijk ook wel knap dat je zonder gêne je verhaal doet rond je bewuste besnijdenis en alle leuke en vooral nare dingen die daar bij komen kijken. En alsof het nog niet genoeg was, nog een spatadertje bovenop. 'Geen zeldzame aandoening' lees ik via de link. Help, help. Het lijkt me wel voldoende nu. Wellicht is het toch behoorlijk wennen, veronderstel ik. Hopelijk is er ook een leuke of verrassende kant aan de zaak? En niet alleen voor jezelf ... Ik zou zeggen, laat maar komen die bijzonder ontluikende bedgeheimen.

     
  • At woensdag, april 18, 2007 4:53:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik zou hook een besnijdenis willen, ik weet alleen niet of ik het frenulum ook weg wil. Loop nu al de hele tijd met mijn eikel bloot zodat hij het al wat gewoon word.

     
  • At donderdag, april 19, 2007 8:49:00 p.m., Blogger k(oudw)ater said…

    Van wat ik op internet zie, vind ik dat een raar zicht: besneden maar met frenelum.

     

Een reactie posten

<< Home