k(oudw)ater

De wereld in vuur en vlam en dan nog iedere dag je brood verdienen?

zondag, januari 21, 2007

Libanese wijn


Weer een weekje verder sinds het laatste bericht, vooral weer enkel medisch nieuws te melden. Op woensdagochtend op controle naar de uroloog. Herstel zal nog tijd vergen; ik moet het frenulum-wondje nog blijven ontsmetten en de komende tijd nog geen "betrekkingen". Liever ook niet gaan zwemmen. In prinicpe moet ik wel niet meer terug naar de uroloog, alles zou dus wel in orde moeten komen.


Woensdagmiddag naar de tandarts, ik had dinsdagochtend immers een stuk tand verloren in een snee geroosterd brood. Donderdagavond knallende hoofdpijn gekregen, vrijdag keel- en spierpijn. Een beetje grieperig dus. Ondertussen wel gestudeerd voor het examen Arabisch van vrijdagavond. Dat is dus ook voorbij, het zal wel niet zo goed zijn, maar ik denk wel geslaagd te zijn en dat is het belangrijkste.


Volgende week vrijdag is het feest in de Arabisch les: ik moet nog op zoek naar Libanese wijn ... Wie een tip heeft, hij is meer dan welkom.